Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Jak na břišní pekáč? Pomůže cvik get-up

Vstávání se země patří podobně jako například dřep mezi primární pohybové vzorce. Je schopností, kterou sice od mládí ovládáme, ale kterou s věkem postupně ztrácíme. Kettlebell get-up (též Turkish Get-Up, TGU) však tomuto pohybu dodává další rozměr. celý článek

Škola síly: Král posilování břicha, poloviční kettlebell get-up

A46r49n24o20š58t
S31t75á34r22e76k
Přes 100% aktivace?
J27a12n
R44i82c30h37t75e62r
To mě taky rozesmálo
P17a19v87e15l
M14a67c53e33k
Foto Zdar a sílu, Arnošte,ano, přes 100% volní aktivace - pod zátěží více, než kdy budete schopen vůlí zpevnit.Zdraví PM
V40a94c34l82a56v
P31e75r28o54u45t82k27a
ketlbelík je dobrá věc,ale doporučuji všem vyzkoušet váhu,protože těch 16 kg pro ženy je teorie Bivojek co tráví týden...
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 8 příspěvků, poslední příspěvek 16. 10. 2015, 11:07

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.