Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu
Článek s daným ID neexistuje.

Crosby dostal dvakrát do hlavy. Využije Stamkos absence krále statistik NHL?

Zverokruh Druhy zakrok byl celkem ok (dle meho v limitu po odehrani kotouce) ale to prvni byla prasarna non-plus ultra. Docela se...
nejsem zastancem techto zakroku, byt jsou "podle pravidel". Pokud atakujici hrac vidi, ze se souper nediva...
Naprosto zbytečné zákroky, ale když si v tom zámoří libuje tak si to snad užili i když se jednalo o Crosbyho.
možná to, že to schytal idol Crosby, bude konečně krokem k zamezení těchto zákroků
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 7 příspěvků, poslední příspěvek 7. 1. 2011, 16:12

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.