Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu
Článek s daným ID neexistuje.

Měl „ukradený“ gól platit? Ne, ale jde o stupidní pravidlo, říká expert

V52l79a68d26i91m78i68r
S48o35u18c42e87k
Ja to teda nepochopil dodnes.Holt,Pens.Vyloučení na prášek.Crosbyho nepotrestáná prasarna atd. Ale fsktem je,že Rhinne...
F75r74a52n22t15i48š48e39k
K67l80o21z
Co nechápete? Hráč byl v ofsajdu, nemůže být v útočném pásmu dřív než puk, musí mít aspoň jednu nohu ve středním pásmu....
J77a50n
H97r56a77d26í63l48e10k
:-)))) jenže gol byl neuznaný že tam nebyl vůbec .... :-))) že měl jako tu nohu v pásmu nadzvedlou a jako že tam...
J68a39k12u35b
D70u53š31á77n70e82k
Gól nebyl uznán, protože Sydney Crosby.
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 34 příspěvků, poslední příspěvek 1. 6. 2017, 14:32

Nejčtenější

Ladislav Větvička, Přečteno: 37666

Ukrajina. Země určena k likvidaci

Markéta Šichtařová, Přečteno: 24543

Systém dělá vše, aby rodiny zdecimoval

Nejnovější

Martin Janků, 17:48

Opel Corsa

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.