Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Peroutkovy články se dají vykládat různě. Poslechněte si celé odůvodnění rozsudku

  13:54

Soud byl ve sporu o prezidentské výroky na adresu Ferdinanda Peroutky bezradný a nezabýval se dobovým kontextem článků, které novinář psal po mnichovské dohodě. V rozhovoru pro iDNES.cz to řekl odborník na dějiny médií 19. a 20. století Martin Sekera. "Z hlediska historie nebyly Peroutkovy výroky myšleny antisemitsky," dodal k soudnímu stanovisku. celý článek

Soud byl ve sporu o Peroutku bezradný, verdikt je plochý, říká historik

M66a66r96e45k
S34a98j60d42a
A nejtragictejsi na tom je, kolik lidi se tim musi zabyvat kvuli jednomu srabovi, co se ani nedokaze ke svym cinum...
P28a27v50e64l
P48á94p17e34š
"Také musíme vzít v potaz dehistorizaci společnosti - moc toho totiž o historii nevíme, a to už od základní školy....
M19i82c47h13a31l
S18l32a66b45ý
Loni v dubnu pan prezident prohlásil: Pokud se Peroutkův článek nenajde, uznám chybu a omluvím...
P25e69t86r
D20v73o91ř59á77k
Citace: " . . . kdyby byl pan prezident gentleman...tak se omluví" To dřív vymámíte od jalovice tele
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 440 příspěvků, poslední příspěvek 6. 9. 2016, 18:09

Nejčtenější

Ladislav Větvička, Přečteno: 37666

Ukrajina. Země určena k likvidaci

Markéta Šichtařová, Přečteno: 24543

Systém dělá vše, aby rodiny zdecimoval

Nejnovější

Martin Janků, 17:48

Opel Corsa

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.