Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Haškova skutečná mluvčí Eliška Windová říká, že Proutníkovou nezná

  8:22

Jihomoravský kraj platil statisíce korun firmě JT Media za publikování pozitivních článků o hejtmanovi Haškovi na serveru Parlamentní listy. Jednatel firmy Jan Tvrdoň spoluzakládal mimo jiné konspirační web Protiproud. Deník MF DNES to zjistil, když pátral po platbách pro lobbistku Janu Mrencovou, která se vydávala za Haškovu mluvčí pod cizím jménem. celý článek

Jihomoravský kraj platil statisíce za pozitivní články o Haškovi

S54t86a22n44i25s46l82a51v
J77a57n27č41í72k
Foto Parlamentní listy: Nikdo nám nediktuje o čem máme psát. Ale ceník vám zašle Michal Hašek."Michal Hašek je dobrý a...
R75o17m69a23n
M42i85r62o14s40l32a60v
Není vám divné, že na vámi odkazovaném webu Think-tank Evropské hodnoty, je výrazná absence myšlenek, což je u...
R32o38m43a44n
M41á83c20a
Parlamentní listy... Protiproud... Toť místa té novinářské profesionality pro fanoušky konspiračních teorií,...
V37l69a88s16t58i14m31i74l
S96v15o73b37o77d83a
Halt ten váš kavárenský mainstreamový krajně levicový proud není pro všechny. Proto bylo nutné vstoupit do protiproudu .
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 544 příspěvků, poslední příspěvek 7. 8. 2016, 12:57

Nejčtenější

Ladislav Větvička, Přečteno: 37666

Ukrajina. Země určena k likvidaci

Markéta Šichtařová, Přečteno: 24543

Systém dělá vše, aby rodiny zdecimoval

Nejnovější

Martin Janků, 17:48

Opel Corsa

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.