Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Jste hloupí! Německý novinář vyhodil ruský štáb

  13:36

Reportéři ruského státního televizního kanálu Rossija 1 provedli odvetu za reportáž německého novináře Hajo Seppelta o systematickém dopingu v ruském sportu. Při rozhovoru na něj dotírali dotazy, zda je uplacený. Když je nakonec vyhodil, odmítli odejít. Natočenou strkanici kanál odvysílal. celý článek

Ruská msta za reportáž o dopingu. Odvysílali, jak provokovali autora

P78e32t20r
V68e57s71e18l60ý
Někteří diskutující a mínusáři ze Sputniku, Aeronetu, se už ani nesnaží si počestit si svá ruská jména, jen používají...
M29a77r91t62i81n
F50a10b32i69a84n
Sa divim ze Rusi poslali "novinarov" a nie kata s kyanidom.
J42a95k38u69b
H78e88g23e66n47b53a83r53t
Spíš s poloniem, ne? To je tam teď moderní...
M44i33c51h75a85l
H84a14c14k
Já myslel, že je moderní v Anglii.
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 439 příspěvků, poslední příspěvek 17. 6. 2016, 11:49

Nejčtenější

Ladislav Větvička, Přečteno: 37666

Ukrajina. Země určena k likvidaci

Markéta Šichtařová, Přečteno: 24543

Systém dělá vše, aby rodiny zdecimoval

Nejnovější

Martin Janků, 17:48

Opel Corsa

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.