Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

ČT lže, ukazuje vlastizrádce, křičeli demonstranti

  18:24

Zhruba třicet lidí z menších stran a spolků se ve středu sešlo na demonstraci před sídlem České televize. Ta se podle nich dopouští vlastizrady a šíří propagandu a lži. Akci pod hlavičkou Aliance národních sil zakončili výzvou ministru vnitra Milanu Chovancovi, aby se jeho tým pro monitorování zahraniční propagandy na veřejnoprávní televizi zaměřil. celý článek

ČT ovládají zednáři a ilumináti, zaznělo na protestu na Kavčích horách

T81o74m97á51š
P56e36t40r87o18v46i32č
Google: čt manipuluje
J93a93n 95A33l54e24x44e89j
Z36a96t24y87k86o
Dej pologramotnému svobodu-demokracii a vyjdou z toho takové žvásty. A tito mají volební právo.
P80e54t19r
K68r22e48j82z35e90k
já osobně jsem se zpravodajstvím čt spokojený,na rozdíl od novy nebo primy kdy to zpravodajství má úroveň nedělního...
P25e59t12r
H75o98r39á38k
Já jsem hrubě nespokojený, protože snaha vnucovat názory a převychovávat diváky z vysílání ČT přímo čiší.
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 376 příspěvků, poslední příspěvek 13. 6. 2016, 20:55

Nejčtenější

Ladislav Větvička, Přečteno: 37666

Ukrajina. Země určena k likvidaci

Markéta Šichtařová, Přečteno: 24543

Systém dělá vše, aby rodiny zdecimoval

Nejnovější

Martin Janků, 17:48

Opel Corsa

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.