Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Tajná nahrávka z Primy: Mluvte o migraci negativně

  14:46

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání se ohradila proti tvrzení televize Prima, která s odvoláním právě na RRTV označila své zpravodajství o migraci za vyvážené. Analýza z loňského prosince podle rady odhalila sporné momenty i „tendenci vytvářet negativní obraz migrace“. Ztráta licence televizi nehrozí. celý článek

Pokyn z porady nebyl nezákonný, ale problém s migrací Prima má, píše rada

J76a26r84o89m94í52r
P48r41a33u85s
Foto PRIMA je jediné médium, které trochu zvedlo pokličku nad lží šířenou zbytkem žurnalistické servilní bandy. PRIMA
K64a62m87i20l20a
J87a88n18í84k84o47v98á
RRTV pro mě není fakticky objektivní. Byla už spousta záležitostí, kdy jejich reakce byla špatná nebo žádná-i když...
J86i40ř46í
J16í14l78e69k
vychází z nezávislých analýz, nicméně drží se dost při zdi
M24i68c18h86a86l
S94l60a94v60í41č59e66k
Prosím odkaz na ony analýzy a jejich tvůrce!!!
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 367 příspěvků, poslední příspěvek 6. 7. 2016, 18:41

Nejčtenější

Ladislav Větvička, Přečteno: 37666

Ukrajina. Země určena k likvidaci

Markéta Šichtařová, Přečteno: 24543

Systém dělá vše, aby rodiny zdecimoval

Nejnovější

Martin Janků, 17:48

Opel Corsa

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.