Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Oligarcha Kolomojskij už není gubernátorem

  19:10

Ukrajinští oligarchové mají za sebou špatné roky. Válka jim poničila byznys, slabá hřivna zisky, nová kyjevská vláda a prezident Petro Porošenko oslabili jejich moc. Ztratil i svérázný oligarcha Ihor Kolomojskij, který svého času nepřímo spoluvlastnil i TV Nova. Zkušený pragmatik však nadále těží z mediálního vlivu i značné popularity u obyvatel domovské Dněpropetrovské oblasti. celý článek

Kontroverzní miliardáři: Nepřítel Kremlu, který „oškubal“ vlastníka Novy

J75a50n
Č31e12r34m34á43k
Foto No, jen co UK vstoupí do EU, a on bude ministrem za evropské peníze postaví Orlí hnízdo a budou se s jiným evropským...
P71e73t78r 57V76l46a83d23i84m35í61r
Č44e69r90m27á92k
hnízdo?
L66u84b75o44š
Z29a35o12r94a25l
"Zkušený pragmatik však nadále těží z mediálního vlivu i značné popularity u obyvatel domovské Dněpropetrovské...
R75o11m36a22n
K18r77á74č56a57l41í88k
Čo oligarcha,to orientálec...aj keď sa už dnes takticky premenovali tak,aby to nebudilo pozornosť...
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 17 příspěvků, poslední příspěvek 5. 6. 2016, 20:50

Nejčtenější

Ladislav Větvička, Přečteno: 37666

Ukrajina. Země určena k likvidaci

Markéta Šichtařová, Přečteno: 24543

Systém dělá vše, aby rodiny zdecimoval

Nejnovější

Martin Janků, 17:48

Opel Corsa

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.