Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Řecká televize po dvou letech obnovila vysílání

  11:41

V Řecku ve čtvrtek po dvou letech opět začaly vysílat stanice veřejnoprávní televize a rozhlasu ERT. V roce 2013 vysílací společnost ukončila činnost kvůli úsporám a o jejím návratu do éteru rozhodla letos v únoru nová levicová vláda premiéra Alexise Tsiprase. celý článek

V Řecku opět vysílá státní televize a rozhlas, které „vypnuly“ úspory

S16t19a34n81i90s98l79a66v
T42e92s57a26ř
Foto Prachy nejsou, ale co, roztočíme kolotoč, hlavně ať je veselo. Podobně zodpovědně se chová až moc národů v zemích, kde...
P53a84v34e20l
O49t13a
koho Řecko vlastně zajímá. a´t si vysílají, ať nepracujou, ať se najedí, ať pijou kávičku, a´t si každý dělá co umí....
J72a74n
V45á65c45l43a68v27í47k
Vsak jim do toho nikdo moc nekecal, nez zacali u ECB a MMF zebrat o pujcky.
V69á62c15l78a47v
M79á25c91h34a
oni nežebrali, oni vstoupili do EU . Jejich kontrolované snížení životní úrovně či pád jim zařídil MMF.Řekové pracují a...
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 8 příspěvků, poslední příspěvek 15. 6. 2015, 7:13

Nejčtenější

Ladislav Větvička, Přečteno: 37666

Ukrajina. Země určena k likvidaci

Markéta Šichtařová, Přečteno: 24543

Systém dělá vše, aby rodiny zdecimoval

Nejnovější

Martin Janků, 17:48

Opel Corsa

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.