Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Rusové obsadili na Krymu sídlo námořnictva

  12:05,  aktualizováno  12:22

Rusko plánovalo anexi Krymu a připojení východoukrajinských regionů už před loňskou revolucí v Kyjevě. Ve středu to napsal ruský opoziční deník Novaja Gazeta s odvoláním na dokument, který údajně získal z Kremlu. Mluvčí ruského prezidenta Vladimira Putina to odmítl jako nesmysl. celý článek

Kreml plánoval anexi Krymu už před pádem Janukovyče, píše ruský list

R68a67d21i23m
B18á58r34t37a
Kmoníček na ČT: "Janukovyč běžel tak dlouho na západ, až byl najednou na východě !" Pro ty, co to stále...
R56a76d29i26m
B25á73r65t57a
Teď jsem někomu na něco odpovídal, a uvědomil jsem si jednu věc:Dřív jsme se znali s ruskou rodinou z Vídně, byli to...
K44a56r72e93l
J64a41n71í38k
Tento odfláknutý článek ignoruje mnohem důležitější části dokumentu: hodnocení rizik ze strany NATO a Číny, plány na...
K91a34t37e14ř66i18n75a
V69ý53b79o21r70n25á
No vida. A pak prý, že v Rusku není svoboda slova a opozice je tam stíhána a perzekvována. Asi nám někdo lže....
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 662 příspěvků, poslední příspěvek 28. 2. 2015, 8:23

Nejčtenější

Ladislav Větvička, Přečteno: 37666

Ukrajina. Země určena k likvidaci

Markéta Šichtařová, Přečteno: 24543

Systém dělá vše, aby rodiny zdecimoval

Nejnovější

Martin Janků, 17:48

Opel Corsa

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.