Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Česká televize vystřihla z projevu Zemana Bakalu

  15:48

Nešlo o cenzuru, ale závažnou chybu editora ve službě. Takové usnesení ve středu přijala Rada České televize k situaci, která se týkala Událostí. V tomto pořadu zaznělo upravené znění části projevu prezidenta Miloše Zemana. Televize z věty vystřihla jméno Zdeňka Bakaly. celý článek

Chyba, ne cenzura, usnesla se Rada ČT k vystřižení Zemanových slov

P70e46t37r
K82l12o39s
... a za "toto" platím celý život, aniž by sem se na "toto" díval ...?!-]">
P62a59v37e39l
M56a58k84o58v41e57c
Foto ZB je reálným "vládcem" našich tzv. veřejnoprávních médií tj. České televize a Českého rozhlasu.... Jediné...
R93o79m65a95n
K56r93a71t34o83c55h97v84i96l
Foto Každý kdo to nazve cenzurou, vůbec netuší co byla cenzura za totáče. Jedno jméno ......
E61v85a
P86e24t70ř32í42k12o85v58á
akorát to upřesním, za totáče cenzura neexistovala, protože se nic jiného než co vyhovovalo tehdejšímu režimu ani psát...
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 28 příspěvků, poslední příspěvek 12. 2. 2015, 14:27

Nejčtenější

Ladislav Větvička, Přečteno: 37666

Ukrajina. Země určena k likvidaci

Markéta Šichtařová, Přečteno: 24543

Systém dělá vše, aby rodiny zdecimoval

Nejnovější

Martin Janků, 17:48

Opel Corsa

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.