Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Česká televize vystřihla z projevu Zemana Bakalu

  15:23

Rada České televize na svém středečním jednání odmítla, že by se veřejnoprávní televize krácením projevu prezidenta Miloše Zemana dopustila cenzury. Podle radních byly reakce na reportáž, z níž zmizelo jméno podnikatele Zdeňka Bakaly, přehnané. Shodli se, že to byla chyba editora, oficiální stanovisko však přijmou až v lednu. celý článek

Rada ČT prověří krácení Zemanova projevu, cenzuru v diskuzi odmítla

F48r48a45n86t12a
P53r65e95i36s94s
Kolik firem a lidí už tahle aférka našeho pana všemožného zaměstnala, zcela zbytečně... Normálně by už lítala jedna...
J97a89r61o37s72l10a59v
M69o33u70č20k25a
Osobně veřejně vyhlašuji, že neplatím poplatky a to od okamžiku, kdy ČT odvysílala údajně zaplněný stadión v Donbase na...
S41t62a90n73i32s34l37a36v33a
M52l42a76d94ě26j36o34v19s11k79á
Už jsem o neplacení rovněž uvažovala, protože co je moc je příliš. Když ale teď za dobré služby dostal pan Dvořák...
J47a78r39o46s59l90a94v
M63o65u36č23k41a
Toto je zdaleka ta nejhorší věc, která se za poslední rok ve veřejném prostoru udála. Ukazuje jednoznačně v čí prospěch...
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 92 příspěvků, poslední příspěvek 11. 12. 2014, 13:16

Nejčtenější

Ladislav Větvička, Přečteno: 37666

Ukrajina. Země určena k likvidaci

Markéta Šichtařová, Přečteno: 24543

Systém dělá vše, aby rodiny zdecimoval

Nejnovější

Martin Janků, 17:48

Opel Corsa

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.