Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Nečasová přišla k soudu v doprovodu expremiéra

  4:02

Vojenské zpravodajství Radku Nečasovou nesledovalo, ale naopak chránilo před sledováním. Ve svých výpovědích, které zná MF DNES, na tom trvají vyslýchaní zpravodajci. Okolnosti jejich práce však byly poněkud nestandardní, například k ní neexistoval oficiální spis s číslem jednacím. celý článek

Radku Nečasovou jsme jen chránili, tvrdí zpravodajci. Spis ale nevedli

J48i41n21d95ř83i67c70h
M85i40t81t39e72r
Nejsem si jist, že taková lapálie stojí za odvolání premiéra a pád vlády.
M94i85r65o87s82l30a23v
K36a93š84p53a43r
Advokát Bruna se snaží vinu klienta vylhat na což má samozřejmě právo ale problém je že zda se jednalo o sledování či...
J78a30n
B59l48a81n91a
Za co chtějí odsoudit Nagyovou, ona neměla pravomoc nad těma slavnejma generálama, a proto nemohla zneužít nějakou...
V47á38c92l43a52v
P42o38u47s78t53k93a
To už jste psal třikrát a nic to nezmění na tom že je to blbost. Položte si otázku: Úkolovala Nagyová rozvědku? Odpověď...
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 139 příspěvků, poslední příspěvek 25. 11. 2014, 0:39

Nejčtenější

Ladislav Větvička, Přečteno: 37666

Ukrajina. Země určena k likvidaci

Markéta Šichtařová, Přečteno: 24543

Systém dělá vše, aby rodiny zdecimoval

Nejnovější

Martin Janků, 17:48

Opel Corsa

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.