Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Co dávala televize 17. 11. 1989? Cenzurovanou nudu

  0:29

Běžný divák Československé televize v pátek 17. listopadu 1989 nezaznamenal ve večerních Televizních novinách nic zvláštního, pouze zmínku o rozehnání jedné demonstrace. Kavčí hory mělo totiž ještě plně v moci prorežimní vedení. V jejich útrobách to však vřelo a po zásahu na Národní třídě propukla v garážích rebelie. celý článek

Televize o revoluci zprvu mlčela. V garážích se bouřily stovky pracovníků

J57a66n
P52r90o86k24o54p16e77c
Nejúchylnější na celém videu je pro mě komentář těch dvou dam. Obě zní, jakoby si odskočily z dabingu východoněmeckého...
I31v24a58n
K78o34p44t16a
Foto Běžný styl televizních hlasatelů v te době.
J35a78r85d93a
B18r24a60b74e38n58e46c
no myslím přátelé že to nebylo až tak zlé. Anebo jste na obsah svého vysílání v současnosti hrdí? Věčné opakování...
M58a78r83t81i26n
P90r86o19s54t60ý
spis si myslim, ze jste po te dobe zapomnel, co skutecne vysilali. Ono, clovek si rad vzpomina na dobu, kdy byl o ctvrt...
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 475 příspěvků, poslední příspěvek 22. 11. 2014, 14:07

Nejčtenější

Ladislav Větvička, Přečteno: 37666

Ukrajina. Země určena k likvidaci

Markéta Šichtařová, Přečteno: 24543

Systém dělá vše, aby rodiny zdecimoval

Nejnovější

Martin Janků, 17:48

Opel Corsa

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.