Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Bylo to na objednávku, říká Babiš o rozhovoru s Válkovou

  8:43,  aktualizováno  9:19

Dva dny poté, co se na tiskové konferenci vlády tvrdě opřel do vlastníka a novinářů z mediálního serveru Echo24, se Andrej Babiš rozhodl vzít svá slova zpět. Tvrdí, že nikoho umlčovat nechce a že nikdy neměl v úmyslu jako ministr financí prověřovat financování tohoto média. Podle šéfredaktora Echa24 Dalibora Balšínka je však Babišova omluva jen další urážka. celý článek

Babiš: Nechci nikoho umlčovat. Omlouvám se

K10a98r45e85l
V81í19t
Balšínku,co se čertíš?Do této chvíle jsem o tobě a tvých "novinách" nevěděl.
T35o35m52á14š
H39u64d29e13č32e29k
Co se divíte? Normální STBácké metody. Kdo čekal něco jiného je naivka nebo kůl.
J36a19n
Š24v25a77d34l36e32n50k57a
Ano, ta omluva je legrační. Promiň, že jsem tě kopnul do zadku, ale můžeš si za to sám. Omluva - neomluva.
J35i73ř15í
D62a92n10i40h70e40l61k98a
Foto to vážně nikoho nenapadá, že tvrdý atak na Bábu, začal ve chvíli, kdy se začaly rušit pochybné mnohamilionové smlouvy s...
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 686 příspěvků, poslední příspěvek 17. 5. 2014, 20:12

Nejčtenější

Ladislav Větvička, Přečteno: 37666

Ukrajina. Země určena k likvidaci

Markéta Šichtařová, Přečteno: 24543

Systém dělá vše, aby rodiny zdecimoval

Nejnovější

Martin Janků, 17:48

Opel Corsa

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.