Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Tluchoř je venku z vězení. Přivítal ho polibek od ženy

  16:34,  aktualizováno  17:38

Tři bývalí poslanci ODS Petr Tluchoř, Marek Šnajdr a Ivan Fuksa podali minulý týden žádost o odškodnění. Strávili totiž měsíc ve vazbě, než bylo jejich stíhání v kauze někdejší šéfky kabinetu expremiéra Petra Nečase Jany Nagyové zastaveno po zásahu Nejvyššího soudu. Exposlanci požadují dohromady zhruba 12 milionů korun. celý článek

Exposlanci ODS z kauzy Nagyová žádají po státu celkem 12 milionů

M86a63r85t17i23n
V53o86l33n20ý
Co takhle soudní spor, ve kterém by se zkoumalo zda utrpěli újmu. V rámci toho, by museli dokázat, že se jednání, jinak...
D72u95š38a60n
S67t21r86e70i77t
Foto Podle mě je to drzosthttp://streit.blog.idnes.cz/c/393030/Moralni-ujma-trafikantu-za-9-mega-Nebetycna-drzost.html
K50a44r48e64l
V73í30t
Zavřít definitivně.
J91a32r49o73s94l63a60v
K11r50a88t75o11c48h55v60í95l
Těch 12 milionů by mohl zaplatit Nečas s Nagyovou. Stát jim nedal trafiky tak jaképak odškodnění!
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 1347 příspěvků, poslední příspěvek 23. 1. 2014, 13:39

Nejčtenější

Ladislav Větvička, Přečteno: 37666

Ukrajina. Země určena k likvidaci

Markéta Šichtařová, Přečteno: 24543

Systém dělá vše, aby rodiny zdecimoval

Nejnovější

Martin Janků, 17:48

Opel Corsa

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.