Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Takhle lákala TV Pětka na svoje vysílání

  16:48

Televize Pětka v pondělí v 15:00 ukončila své vysílání. Informovala o tom společnost Telefónica O2. Stanice přitom začala vysílat loni v říjnu. Pětka patřila do portfolia Luboše Měkoty, stíhaného v kauze Mostecká uhelná. V listopadu Měkotovi a dalším manažerům policie obstavila majetek. celý článek

Televizní stanice Pětka ukončila po třech měsících vysílání

J14i19ř87í
B42a61u51e71r
A jsem zvědavej jak dlouho vydrží Telka.Možná jeden rok.
J55i40ř45í
L37i17n87h12a11r30t
Televize 5 šla spustit a zase opustit a zase spustit a královsky se bavit. Soudím, podle reakcí otce, bez věkových...
T79o45m94á38š
V92a69l82d77e82r
Provozovat TV je o financích. Tam nikdo nedělá za plat menší než celostátní průměr. Takže je lepší kupovat pořady, než...
J11i94ř65í
L37i95n15h41a54r81t
MUS byla jen jedna. Obstavit zločinci majetek je správné. Škoda, že zrovna "majitel" Pětky byl zločinec. 5 mi...
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 258 příspěvků, poslední příspěvek 10. 2. 2013, 22:31

Nejčtenější

Ladislav Větvička, Přečteno: 37666

Ukrajina. Země určena k likvidaci

Markéta Šichtařová, Přečteno: 24543

Systém dělá vše, aby rodiny zdecimoval

Nejnovější

Martin Janků, 17:48

Opel Corsa

Doporučujeme

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.