Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Část videozáznamu pořízeného při focení Mirka Topolánka pro časopis LUI

  16:47,  aktualizováno  21:54

V gay klubech a barech se objevilo nové vydání magazínu Lui, které nepřímo zavinilo pád Mirka Topolánka. Výroky, které pronesl při focení pro časopis, ho stály post předsedy ODS. Místo rozhovoru s politikem je v časopise reportáž o kauze. Podle redakce se bulvár dostal k DVD s výroky vinou prostředníka. celý článek

Gay magazín se omluvil Topolánkovi. Jeho výroky unikly vinou prostředníka

Proč je k článku, který se snaží vypadat jako objektivní, přilepeno sestříhané video a ne záznam skutečných výroků?Asi...
Třikrát blokovaný Marík konec kariéry.
H8USuckers Reloaded "Neposuzujme člověka podle toho, jestli je gay, nebo žid, posuzujme člověka jaký má charakter" - myslím, že...
Vstoupit do diskuse

V diskusi je 140 příspěvků, poslední příspěvek 14. 4. 2010, 17:15

Nejčtenější

Ladislav Větvička, Přečteno: 37666

Ukrajina. Země určena k likvidaci

Markéta Šichtařová, Přečteno: 24543

Systém dělá vše, aby rodiny zdecimoval

Nejnovější

Martin Janků, 17:48

Opel Corsa

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.